Atrium

Bezpieczny Hotel

BEZPIECZNY HOTEL – BEZPIECZNY GOŚĆ

W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych Gości, Pracowników oraz ich Rodzin, wprowadziliśmy dodatkowe procedury i środki prewencyjne,
które minimalizują ryzyko zakażenia COVID-19 i pozwolą cieszyć się Państwu spokojnym pobytem w naszym Hotelu.

§1. RECEPCJA ORAZ POZOSTALI PRACOWNICY HOTELU

Stosowanie przez pracowników obsługi hotelu maseczek/ przyłbic ochronnych oraz rękawiczek.

Specjalna osłona plexi umieszczona w recepcji stanowiąca dodatkową barierę przed rozprzestrzenianiem się chorób, które przenoszone są drogą kropelkową.

Systematyczna dezynfekcja powierzchni lady recepcyjnej, terminali płatniczych, kart pokojowych.

Ograniczenie osób przebywających przy recepcji do 1 Gościa.
Zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy Gośćmi oczekującymi na obsługę recepcji.

Przeszkolony personel w zakresie właściwej higieny rąk i świadomości na temat COVID-19 – ma to kluczowe znaczenie dla walki z rozprzestrzenianiem się wirusa.

§2. POKOJE HOTELOWE

Rygorystyczne procedury sprzątania i odkażania pokoi hotelowych specjalnymi środkami do dezynfekcji.

Regularna dezynfekcja klamek, poręczy, mebli, pilotów tv, telefonów, czajników, mini barów i innych urządzeń będących w pokoju.

Ozonowanie i wietrzenie pokoju hotelowego po każdym pobycie Gościa.

Odrębne urządzenia klimatyzacyjne w każdym pokoju.

Sprzątanie pokoju podczas pobytu odbywa się w trzeciej dobie pobytu lub na życzenie tylko podczas dłuższej nieobecności Gościa w pokoju.

Bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób nie będących Gośćmi hotelowymi.

§ 3. HOTEL – POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE

Szczegółowa dezynfekcja toalet w hotelu. Dostępne mydła antybakteryjne
oraz instrukcje jak poprawnie myć dłonie.

Regularna dezynfekcja windy hotelowej.

Ogólnodostępna stacja do dezynfekcji rąk dla wszystkich Gości hotelowych.

§ 4. RESTAURACJA

Wszystkie posiłki w hotelu serwowane są do pokoju.

#BEZPIECZNY_HOTEL

Na życzenie zapewniamy naszym gościom maseczki ochronne i rękawiczki.
Systematyczna kontrola realizacji PROCEDUR przez kadrę managerską.
Facebook Hotel Atrium