Bezpieczny Hotel
BEZPIECZNY HOTEL – BEZPIECZNY GOŚĆ
W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych Gości, Pracowników oraz ich Rodzin, wprowadziliśmy dodatkowe procedury i środki prewencyjne,
które minimalizują ryzyko zakażenia COVID-19 i pozwolą cieszyć się Państwu spokojnym pobytem w naszym Hotelu.
§1. RECEPCJA ORAZ POZOSTALI PRACOWNICY HOTELU
Stosowanie przez pracowników obsługi hotelu maseczek/ przyłbic ochronnych oraz rękawiczek.
Specjalna osłona plexi umieszczona w recepcji stanowiąca dodatkową barierę przed rozprzestrzenianiem się chorób, które przenoszone są drogą kropelkową.
Systematyczna dezynfekcja powierzchni lady recepcyjnej, terminali płatniczych, kart pokojowych.
Ograniczenie osób przebywających przy recepcji do 1 Gościa.
Zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy Gośćmi oczekującymi na obsługę recepcji.
Przeszkolony personel w zakresie właściwej higieny rąk i świadomości na temat COVID-19 – ma to kluczowe znaczenie dla walki z rozprzestrzenianiem się wirusa.
§2. POKOJE HOTELOWE
Rygorystyczne procedury sprzątania i odkażania pokoi hotelowych specjalnymi środkami do dezynfekcji.
Regularna dezynfekcja klamek, poręczy, mebli, pilotów tv, telefonów, czajników, mini barów i innych urządzeń będących w pokoju.
Ozonowanie i wietrzenie pokoju hotelowego po każdym pobycie Gościa.
Odrębne urządzenia klimatyzacyjne w każdym pokoju.
Sprzątanie pokoju podczas pobytu odbywa się w trzeciej dobie pobytu lub na życzenie tylko podczas dłuższej nieobecności Gościa w pokoju.
Bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób nie będących Gośćmi hotelowymi.
§ 3. HOTEL – POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE
Szczegółowa dezynfekcja toalet w hotelu. Dostępne mydła antybakteryjne
oraz instrukcje jak poprawnie myć dłonie.
Regularna dezynfekcja windy hotelowej.
Ogólnodostępna stacja do dezynfekcji rąk dla wszystkich Gości hotelowych.
§ 4. RESTAURACJA
Wszystkie posiłki w hotelu serwowane są do pokoju.